sobota 23. dubna 2011

Tak jedeme dál

     Ve středu jsem byla v práci - odpoledne jsme byli doma ..... zkoušeli jsme uzený sýr ...... budeme to muset vychytat. Dělali jsme dvě varianty - v první zůstala cihla v celku a ve druhé se nakrájela se salámem na kostky. Ta se ukázala jako chutnější - jen to asi bude spíše chtít nastrouhat nahrubo. Už se těším, až přidáme bylinky a tak podobně. Povídali jsme dlouho do noci - dětem začínali prázdniny a dospělí to druhý den nějak zvládnou :-)
    Já jsem ve čtvrtek vstávala vcelku brzo - slíbily jsme klukům výlet vlakem. Jeli jsme s nimi do Boru - Radka si vyřídila pojišťovnu, něco málo jsme nakoupily, poseděli v kavárně a vlakem zpátky domů. Tomík ten den nachodil za dopoledne přes tři kilometry - to je fajn - potřebuje trénovat :-) Přidám pár fotek:




Odpoledne jsem si v klidu dojela nakoupit, Honzíkovi přijeli kamarádi ..... a pak přišlo to nešťastné šlápnutí .... co mne nejvíc štve, je to, že se mi nic nechce ..... měla bych možnost háčkovat a háčkovat ..... nebo cokoliv jiného .... a zatím jsem schopná napsat Vám nebo si přečíst nějaký blog ..... štve mě to. A pro babičky - Tomík se umí kráááásně vztekat:

Žádné komentáře:

Okomentovat