sobota 30. dubna 2011

Návrat ztraceného syna

     Dneska se mi vrátil Tomík. Jak to myslím? Celý týden mne "ignoroval" a to tak, že to až bolelo ...... odněkud přišel, nešel mi dát pusinku, nešel mi vyprávět ........ žádné stýskání, žádné protesty, že chce něco dělat s mámou .... já vím, že na jednu stranu to je dobře, ale přiznávám, že mne to občas mrzelo.
     Dneska, a za to jí musím moc a moc poděkovat, šla plavat s Tomíkem Jana. Honzovi se do bazénu moc nechce a já zas nechci, aby o plavání kvůli mé noze přišel. Po návratu se přišel Tomík přitulit ..... huráááá. Pak s ním jel Honza na letiště, kde prý byl dost zaražený. Děti odjeli na důležitý zápas ve floorbalu a Jana na závody.
     Po návratu z letiště další mazlení a při přípravě oběda Tomík sice Honzovi pomáhal, ale byl při tom hodný - žádná rozjívenost, odmlouvání ..... Jana doběhla dnes třetí a myslím, že i tohle místo ji potěšilo.
     Kačka s Honzíkem se právě vracejí z Náchoda ...... a s vítězstvím!!!!!! Naši floorbalový junioři postoupili do ligy!!!!!!! Hurááááá
     Tomík se teď večer mazlil a mazlil ....... hrál si na miminko: pokňourával a nechal se hojdat :-)
     Dnes jsem se dozvěděla docela zajímavé informace k mé ruplé patě: za a) mám zranění sebevrahů - paty si lámou skákající sebevrazi - ještě, že mám 4 svědky, jak se to stalo :-) a za b) prý když budu do září zdravá, budu ráda ..... doufám, že to půjde rychleji ...... takže mi držte palce a pokud vás dnes neupálí, nezapomeňte se s někým milým pod něčím kvetoucím políbit - jen letos nechoďte pod naši třešeň - už odkvetla :-(

2 komentáře:

  1. Přeji, aby se noha rychle uzdravila... Krásný 1. Máj...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přeju, ať jsi brzy fit! A gratuluju úspěšným sportovcům:-)A taky ke ztracenému synovi:-)

    OdpovědětVymazat