středa 6. dubna 2011

Vyjímečně

     Zcela vyjímečně jsem vyrazila sama večer mimo dům. Blanka slavila narozeniny a já jí chtěla popřát..... protože miluje čokoládu, zvolila jsem nakonec dárek z domácích zdrojů - udělala jsem jí čokoládové lanýže a pomeranče máčené v čokoládě - ty chodil ujídat i Tomík ...
Ale to začínám od konce. Ráno jsme si opravdu přispali - vstávali jsme v půl devátý .... a vrhli jsme se na malování. Prohlédněte si pořádně Tomíkovi ruce - maloval opravdu vším:
pak jsem se vrhla na přípravu oběda a přijela Pavla. Konečně - moc mi chyběla. Pak dodělat oběd a Tomík šel spát.Odpoledne jsem venku moc nevydržela, byla mi dnes zima :-( Tomík byl venku s Honzou a myslím, že si to moc užíval. A večer jsem vyrazila za Blankou :-)) ale to už víte.
    Včera jsem se zapomněla pochlubit, že už nás má kdo vozit z hospody - Jana udělala řidičák :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat