pátek 13. května 2011

Hurááááá

     Proč tentokrát? Blog běží ...... bylo to divné - chtěla jsem Vám napsat a nemohla ..... závislost?
     Ve čtvrtek přijela ráno Radka. To bylo moc fajn. Kluci udělali nejdříve nepořádek doma a pak se vydali na zahradu. Chudák Radka se dost naběhala - nejdříve byli na písku a pak se vydali zkoumat - mimo jiné objevili hadici s puštěnou vodou :-) Odpoledne Honza vyzkoušel vertikutátor - a on opravdu zvládá tu zhrudkovatělou hlínu rozbít :-) Máme o polovic práce míň.
     Dneska jsem nohu šetřila co to šlo - věděla jsem, že mám před sebou opět nákup. Zítra totiž budeme mít díky http://www.paartyy.com/ zapůjčený gril - takže máme nakoupeno spoustu masa, ananasy, kukuřici, zeleninu ..... snad nezmokneme :-¨)
     Na Tomíkovi je znát každý den. Nejdříve přidával slovíčka, pak spojení, věty ..... teď už s ním můžeme normálně debatovat - např. dneska - Kam jedeme? Na nákup, Tomíku. Já jedu za babičkou, zněla jeho odpověď :-))))

Žádné komentáře:

Okomentovat