pátek 27. května 2011

Svobodná

     Tak přesně takhle si připadám :-) Sice mi noha teď večer pěkně otekla, ale dojdu si kam potřebuju a určitě to bude lepší.
     Těším se, že se dneska vyspím - noha se nebude mít o co mačkat, tak ať si klidně otéká :-)
     Co jsme dneska dělali? Ráno kontrola na chirurgii - poprvé jsme měli s sebou Tomíka - samozřejmě, že to dneska trvalo nejdýl :-( Ale chlapi byli šikovní, krásně to zvládli a Tomík tam nezlobil.
     Za to doma - mám pocit, že v poslední době nedělá nic jiného, než brečí a ječí. Neustále odněkud padá, nebo se někam nacpe, či mu prostě něco nejde - to vše je důvod k jekotu :-( Dnes ani nechtěl v poledne spinkat - vrátil se do obýváku a jak to dopadlo? Takto:

Na druhé fotce je náš návštěvník - jen co jsem vyklidila gauč, zabral ho on :-)
     Odpoledne jsme se jeli podívat na hříbátko, pak okouknout nabídku ledniček a měla jsem dost. Ještě jsem zvládla udělat k večeři palačinky a už tu jen ležím s nožičkou nahoru ...... ale všechno lepší než sádra :-)

1 komentář:

  1. Jo,jo, tihle "návštěvníci" mají lidské pelíšky moooc rádi. Jsem hrdou majitelkou jednoho z nich (fenka), ale chudák holka na gauč ani do postele nesmí :)). Jsem to ale pes, že...

    OdpovědětVymazat