úterý 3. května 2011

Poprvé sám v Benešově

     Tomík dnes odjel sám s babičkou do Benešova .....sice Ti mí kluci ráno skoro zaspali, ale od toho tu jsem přeci já - v noci se mi špatně spalo, takže jsem ráno neměla problém je vzbudit :-(
     V devět mi Tomík volal - poprvé na mne mluvil do telefonu. Babička si původně myslela, že by tam mohl přespat, ale přeci jen na ně a ani na prostředí není zvyklý - měl už problém usnout v poledne, takže ho raději odpoledne přivezla. Děkuji moc za den, kdy jsem dospávala tu strašnou noc.
     Ten malý lotr teď dělá velké pokroky v řeči a tak vůbec ..... začal používat zdrobnělinky - krásně říká maminko, tatínku, začal používat babičko. Dnes přidal vláček ..... a taky se vracíme k říkadlům. Jen s tím malým rozdílem, že už je nedělá "tělem", ale snaží se je odříkat :-)
     Včera večer jsme ho museli dvakrát osprchovat studenou vodou - snažil se vyvztekat nějakou věc, posunout hranice jinam :-( Za to dnes to byl miláček - krásně si hrál sám, nosil mi pusinky, mazlil se - když jsem s ním šla, no spíše se šourala ho uložit, čekal na mne, krásně zalezl do postýlky a řekl, že na mne počká .... a teď už spinká :-)
     Zítra nás čeká první samostatný den - doufám, že to zvládnem. Třeba nám ho zpestří bagr .....

Žádné komentáře:

Okomentovat