sobota 28. května 2011

Nespím - podruhé

     Na dnešek jsem konečně spala celou noc :-) Honza ráno vstal s Tomíkem a mne nechali dospat :-) Vyměnila jsem období bolestí - se sádrou noha bolela v noci, bez sádry bolí ve dne - dnes jsem se pokorně vrátila k berli - ale to mi za prospanou noc stojí. Nedostatek spánku mne dost ničil.
     Ráno kluci trochu pracovali na zahradě, já poklidila obývák a na poledne jsme jeli k babičce do Benešova na oběd. Tomík klasicky usnul těsně před Benešovem :-( U babičky byl ze začátku protivný - nechtěl ani jíst. Zachránil nás děda, který šel s Tomíkem ven.
     Cestou zpátky jsme se rozhodli pro návštěvu "na kopci" - Jeleni se taky snaží upravit okolí domečku :-) Tomík opět usnul na chvilku :-(
     Pak jsme se stavili pro ledničku - děkujeme tímto všem, kteří nám její kousek darovali k svátku :-) A tohle je moje vysněná velká lednice - ještě je prázdná, musí chvíli stát, takže přerovnávat budu zítra ráno:
     Tomík v autě opět usnul :-( Takže logicky přece nemohl večer spát - a jak to dopadlo? Takhle vytuhl tatínkovi na ruce u pohádky:

2 komentáře: