čtvrtek 12. května 2011

Týden

     Hrozně to letí - v pondělí jsem odpočívala. Nožička si to zaslouží :-) Jen jsem musela poprosit babičku, aby sjela s Honzíkem k doktorce - ošklivě kašle. Dostal léky a jestli ho to do pondělí nepřejde /jako, že zatím ne :-(/ dostane v pondělí Atb a pomaže na rentgen. Odpoledne jsem i vylezla na zahradu do křesílka - ale tím můj pohyb skončil.
     V úterý jsme odpoledne jeli ke Sturmům. Děda slaví narozeniny, tak jsme se pozvali na grilování :-))) Ještě jsme to obohatili o nákup a mně to stačilo :-)
     Ve středu jsme jeli opět do Prahy - od Ivana si půjčujeme vertikutátor .  S tou zahradou se musí hnout :-) Je objednaná ještě jedna hromada hlíny na dovození menších děr, dnes jsme sehnali dlažbu na terasu:
a pro tenhle měsíc končíme. Pokračování v červnu :-) 
     Samozřejmě jsme museli zavítat i do Ikei - konečně měli na Čerňáku ty moje vytoužené krabičky :-) Ikeu jsem opět absolvovala na vozíku. A přesto, že jsem skoro nechodila, noha natekla :-(  A ještě navíc jsme hokejový zápas s USA poslouchali v rádiu ....... Musím moc a moc poděkovat Alici s Ivanem - dostali jsme pro Tomíka opět spoustu věcí - budou se hodit do nového pokojíčku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat