pondělí 2. května 2011

Jak to pokračuje ......

     Tomík byl ve školce - Honza se mnou objížděl doktory, jak to dopadlo jste viděli v předchozím příspěvku :-)
Kačka absolvovala další hodinu v autoškole, Honzík měl trénink. Prostě takový normální den. Tomíka si ze školky vyzvedla moje maminka. Byla moc hodná a přesto, že ho měla doma, tak nám ještě uvařila .... a Tomíkovi koupila úžasné puzzle - v Lidlu mají momentálně v akci puzzle pro nejmenší - rozdělali jsme zvířátka. V krabičce jsou 4 zvířátka a každé je jen ze 4 kousků a navíc jsou takové pevnější. Musím říct, že Tomík s tím nemá žádný problém - až jsem to tak rychle nečekala.
     Mám na Vás prosbu - nutně potřebuji něco v Ikee. Ale bohužel se tam jen tak nedostanu, navíc to na Čerňáku nemají ..... nebudete mít někdo cestu na Zličín? Jedná se mi o toto:
http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50149353
Pokud budete mít někdo cestu a budete tak hodný, ozvěte se mi. Děkuji předem :_)
Alespoň jedna fotka z dnešního klidného dne: tak ne, noťas najednou nevidí moji kartu z foťáku :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat