pondělí 9. května 2011

sobota 7.5.2011

     Ráno jsme vstávali jako skoro poslední z chalupy :-) Náš budíček Tomášek zaspal a vstával jako opravdu poslední v devět hodin :-)))
     Kdo mne zná, ví, že jsem na chalupě nemohla zůstat - bylo táááááák nádherně :-) Už doma jsem vymyslela, co bych mohla i s mojí nožičkou podniknout :-) Lanovka na Portášky to jistila :-) Svým nadšením jsem nakazila i spoustu ostatních - vyrazili jsme v početné skupině :-)

Honza s Tomíkem na lanovce
Na terase bylo hezky :-)


A některým i na dětském hřišti :-)
      Po nezbytném občerstvení většina zamířila na Sněžku, my jsme ještě nechali děti vyřádit na hřišti a pak nás lanovka svezla opět dolů :-)
     Autem jsme popojeli do Pece a tam jsem se vydala na vycházku :-) Nebojte - nešla jsem na Sněžku i když i o cestě k lanovce jsem uvažovala :-) Ještě že jsem to ani nenavrhla - stačilo mi pár metrů po rovném asfaltu a noha začala natýkat :-( Když jsme okoukli ceny obědů v Peci, velmi rádi jsme se vrátili do Úpy - vyhlédli jsme si hotel Hela. Když jsem se dostala do restaurace /je v prvním patře/ měla jsem sto chutí odejít - do té doby, než přišla obsluha - paní majitelka osobně. Lidi, tak úžasnou, milou a vitální osobu jsem dlouho neviděla ..... vaří si sama - v sezóně i 400 obědů. A vaří poctivou českou kuchyni - vyzkoušeli jsme 4 jídla - guláš, vepřo-knedlo, kuřecí řízek, uzenou kýtu s bramborovou kaší .... domácí houskové knedlíky, kaše byla opravdu z brambor s kouskem máslíčka na vrchu, uzené libové ..... Tomíkovi jsem objednala hovězí vývar .... to jako první. Ve chvíli, kdy si Honza objednal guláš, polévku škrtla, protože patří k menu a přeci mi ji nebudete platit zvlášť ..... jen jsme koukali - a povídali si s ní :-) Takže vím, že na červen má akci polopenze pro dospělého za 300,- děti do 12 let 80,. Kč slevu, do tří let zadarmo. Pokoje mají vlastní sociálku .... a jako bonus - po celém hotelu je možné místo schodů využít plošinu - tedy takové sedátko :-) Já na něm sjela dolů a nemusela jsem riskovat pád na schodech :-)
    A co s dobře načatým odpolednem? Přeci nepojedeme na chalupu - zamířili jsme k námi vyzkoušenému hřišti U kostela -
V sobotu měli úžasný borůvkový koláč :-) Tady jsem já odpočívající:
A děti řádící:
     Pak už jen návrat na chalupu, cesta ve vozíku a příjemný večer u kytary - noha sice dostala zabrat, ale stálo to za to :_)

Žádné komentáře:

Okomentovat