čtvrtek 19. května 2011

Včera

     Včera mne vytáhlo sluníčko ven - po hooooodně dlouhé době jsem strávila odpoledne na terase. Kačenku jsem přemluvila, aby místo mne přesadila rajčata a konečně vysela ředkvičky a hrášek - máme zpoždění, ale snad něco vyroste :-)
     Tomík si krásně hrál - naučil se vystačit si sám. Maximálně zavolá mamí koukej ...... nebo se přijde pomazlit, říct, co se mu povedlo. Je úžasné, pozorovat ho, jak objevuje svět. Kdo z Vás a kdy naposledy se zastavil, aby sfoukl odkvétající pampelišku a pozoroval kam letí chmýří? Kdo z nás vezme šnečka a začne ho zkoumat?
     Dokonce konečně objevil odrážedlo - a i na té naší hrbolaté zahradě zkoušel jezdit. V jednu chvíli zmizel a vrátil se s helmou :-) Na kolo ji přece musí mít :-))))) Že byla lyžařská není podstatné :-)
     Navečer přijela Piňďulka a líčila Terezky svatbu - Terko, všechno nej nej do dalšího společného života :-)
     Prostě klidný, prosluněný den - jediné, že nemám fotky. Snad mi je přepošle Pavla, která se u nás taky zastavila.

Žádné komentáře:

Okomentovat