pondělí 9. května 2011

Pátek 6.5.2011

     Během dopoledne jsem zabalila - ne, že bych si to nějak užila, ale do tašek se dá oblečení nacpat i z přistavené židle :-) Jídlo dopakoval Honza - už jsem toho měla plné kecky :-( Tomíka jsem po o nedala spát - doufala jsem, že bude spát celou cestu v autě. Vyzvedli jsme malou Kačku a zamířili do Mnichova Hradiště, kde jsme nabírali Vojtu - Tomík usnul v Zákupech, což vypadalo nadějně .... bohužel spal jen do zastávky v Hradišti :-( Ještě jsme se zastavili v řeznictví u Bejrů v Kněžmostu - mooooc doporučuji. Honza mne musel brzdit, jinak bych tam nechala výplatu - ale ta chuť :-) Budu tam muset naplánovat nějakou cestu - a aby jste nejeli zbytečně - otevřeno každý den 9-19 :-) A pak už jen vzhůru na Pomezky.
     Pro ty, kteří se diví, že jsem jela - za a) já prostě neumím sedět doma a mohla jsem úplně stejně sedět na gauči na chalupě, za b) jsem prostě cvok :-)
     Dorazili jsme skoro přesně na hokej :-) Tomík ho odkoukal s námi a do postele šel až po něm. Čekala jsem kvičení, vztekání ..... ale riskla jsem to a nechala mu postýlku otevřenou. Nepřišel, nekvičel - nechal maminku kecat s ostatními.
Bydleli jsme tady: Chalupa Orlice. Také můžu vřele doporučit :-) Moc příjemný pan domácí :-) A jak jsem se dostala nahoru? Ještě, že mají vozíček na vytažení zavazadel :-) Fotku mooožná dodám :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat