úterý 10. května 2011

neděle 8.5.2011

     V neděli ráno bylo ošklivo. Sluníčko se prostě rozhodlo se schovat. Teplota oproti sobotě klesla o 10 stupňů, drobně mžilo. Takže jsme v klidu posnídali a rozhodovali jsme se co dál. Rozhodli jsme se ujet - první zastávka byla v mexické restauraci ve Vrchlabí. Četla jsem o ní u někoho na webu a tímto mu moc děkuji. Úžasný tip. Na cestu jsme se museli zeptat na pumpě, ale našli jsme to. Příjemný interiér - ač byla doba obědu, byla tam s námi jen jedna rodina se dvěma dětmi.
     Jídlo bylo dobré, ale děti /a nejen je/ uchvátili jezdící koně:

Tomíka víc brali místní rybičky a hračky:
 
     Dál jsme pokračovali směr Loučeň. Já se tam posadila na lavičku a zbytek rodiny šel prozkoumat místní bludiště a labyrinty:
  
     Pak už jen v Praze odevzdat Vojtu, prošmejdit Ikeu - pokud jste tam v neděli večer potkali někoho na invalidním vozíčku, možná jsem to byla já. Půjčení vozíku v Ikee je úžasná věc - jinak bych musela zůstat v restauraci a jen bych jim záviděla :-) A potom už jen domů ........ nádherný víkend
   

1 komentář:

  1. Je to dobře, že si užíváš...a Ikea je skvělá v hodně ohledech...já tam byla v sobotu večer ...ach jo, tak se snad příště potkáme :o)

    OdpovědětVymazat