úterý 11. ledna 2011

11.1.11

     Vůbec se mi to datum nelíbí. Nevím proč ...... prostě jen tak. Celý den byl pošmourný, člověk měl v poledne pocit, že už je šest .-(
     Po práci jsem se rozhodla, že nejdříve nakoupím a až potom pojedu pro Tomíka. Nechtělo se mi jezdit sem a tam. U Kauflandu mne dostihl Honzík. Nakoupili jsme a Honzík ještě běžel zpátky do kanceláře, protože jsem tam zapomněla jeho oběd. Popojížděla jsem po parkovišti, abych mu ušetřila kroky .... a ejhle, mami už dál ne, máš píchlé kolo .... jenže rezerva byla bohužel doma :-( A co teď? Naštěstí zrovna zavolala Pavla, že jede k nám na kafe ..... byla mooooc hodná, vzala to k nám přes Kaufland a Tomíkovu školku. Dokonce počkala, až dorazí Honza z práce domů a odvezla nás i s rezervou všechny zpátky ke Kauflandu :-)
     Honza kolo na parkovišti vyměnil a já s Kačkou a Tomíkem zatím skočila do Kiku - a udělala jsem si a Kačce radost .... máme hezké stužky na velikonoce a Kačka krásné uklízecí rukavice - kdo miluje puntík, tak ať vyrazí směr Kik :-)))
     Když už jsme byli ve městě, zastavili jsme se u Sturmů. Domů jsme přijeli docela pozdě, Tomísek byl unavený a usnul velmi rychle. Sice jsme s ním byla v ložnici, ale dnes mi to až tak nevadilo - přečetla jsem si jednu kapitolu v knížce a neusnula :-)
    Dokonce jsem zvládla udělat oběd na zítřek - směs s nudlemi alá číňané ..... až na Honzíka jsem to nevydrželi a dali jsme si pozdní večeři .... ale na zítřek zbylo. Kdyby měl někdo zájem o recept na superrychlou ňamku, ozvěte se :-)
     A abych nezapomněla - takovouhle krásu mi dnes přinesla Kačka:

    

1 komentář:

  1. Rukavice mít nemusím, ale stužky na Velikonoce chci rozhodně taky. Díky! :-)

    OdpovědětVymazat