středa 19. ledna 2011

Něco na něj leze

       Na Tomíka ..... je teď skoro trvale v nepohodě. Dnes jsem ho vyzvedla ze školky a jeli jsme k babičce. Byla obrovská scéna kvůli tomu, že jsme jeli jiným výtahem, než chtěl on ..... až jsem se styděla - snad z toho vyroste. Další scéna byla, když na něj promluvila babička .... a pak děda. A pak zas říz a bylo z něj sluníčko .... má rýmu a ta ho trápí fest, ještě musí vydržet s nemocí do příštího týdne - to už bude po DPH :-)
      Dnes jsem vytáhla Honzu na večeři - skoro nejsme spolu sami - neustále je někdo kolem nás. Tedy, tentokrát jsme taky vzali sebou Piňďulku, ale to je dospělák, to se nepočítá .....byl to hezký večer, večeře byla ňam. Jen jsem myslela, že se vracím do klidu a ejhle, vítal nás Tomík .... prý udělal obrovskou scénu, když jsme odjeli, tak ho děti raději nechali dělat co chce - nepřejte si vidět, jak vypadal obývák při našem návratu ..... moc tomu lotrovi ustupujeme .-( Uložila jsem ho do postýlky a usnul hned. Tolik hlášení o ubrečeném dnešku :-(

1 komentář:

  1. Určitě bude líp. Každý den není posvícení. I my máme v poslední době "uřvané" dny...

    OdpovědětVymazat