sobota 15. ledna 2011

Plavání

     Dneska jsme si s Tomíkem užívali ....... Tomík vodu a já jeho :-) Dokonce smíchem "nakazil" i Zdendu a oba společně i plavací tetu. Na konci hodiny se s nimi smála i nahlas :-)
     S Radkou jsme si dali po hodině kafe a kluci mezitím zkoušeli rozebrat automat na kafe a pití :-)
     Pak jsem slíbila Tomíkovi, že pojedeme za babičkou vlakem ..... a hrozně se mi dnes nechtělo :-( Naštěstí Kačka po včerejší oslavě kamarádových narozenin nikam nechtěla a my se v pohodě vešli do auta. A Tomík nijak vehementně neprotestoval.
      Cesta vede kolem Ploučnice, která už opět zaplavuje co jí stojí v cestě :-( Byl to smutný pohled ...... je mi těch lidí moc líto - být vytopený potřetí za necelých půl roku :-(
    U babičky jsme se opět přejedli ..... návštěvy u nich jsou vysloveně přežírací, jinak se to nazvat nedá. Tomík prospal obě cesty. Dnes bylo zvláštní počasí - jeden měl pocit, že je duben ..... teploučko, trošku zamračeno. Mám zimu ráda, ale takovou tu pravou zimu - sníh, mráz .... teď už to bylo skoro jak na jaře a to je ještě táááák daleko :-( a i to mi je líto ..... jsem teď dost rozhozená - možná, že je to i tím počasím - mám pocit, že je všechno špatně, nic neudělám dobře a i okolí má problém mi vyhovět, protože vlastně nevím co chci ....... sníh nebo jaro, mráz nebo teplo .... kafe nebo čaj .....
     Teď jsem v obýváku sama, Tomík spí, starší holky vyrazili na ples, Honzík s Kačenkou jsou nahoře, velký Honza na krůtožraní a já si tu můžu rovnat myšlenky - i díky Vám, že mi nenadáváte, když si tady trochu ulevím  ..... jdu ještě zamést, poslední zbytky vánoční výzdoby jsem uklidila ..... holt budeme čekat na jaro :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat