čtvrtek 27. ledna 2011

Odpadla jsem

      Dnes to bude rychlé ...... po příchodu domů se do mne dala zima. Nepomohlo kafe, nepomohlo nic. Tomík koukal na pohádky a já šla díky Kaččině hlídání do postele. Nepomohla ani ta!!!!! Co do ní vlezlo studené, studené zůstalo ..... prostě peří izoluje :-))) Zima mne vyhnala z postele - to už byl doma Honza. Posadili mne ke krbu, donutili vypít horký čaj a je líp .... hurááá
     V práci se zastavila Terka s malým Mikešem. Poprvé jsem ho viděla na vlastní oči ..... je to takové vážné miminko - ale to prý bylo utaháním z bazénu a tím, že mne nezná. Je pravda, že nakonec baf přes monitor ho rozesmálo.
     A abych nezapomněla - Tomík měl na dnešek přes noc poprvé suchou plínku :-)

3 komentáře:

  1. Gratuluju k plínce, hlavně ať tě nic neskolí!!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujeme k suché plence!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky gratuluju k suché plínce a to bě přeji, ať ti je dneska líp!

    OdpovědětVymazat