neděle 16. ledna 2011

Huráááá

     Dnes ráno vstával Tomík prdelkou napřed. Celé dopoledne byl "na zabití", kňoural a má pár boulí od toho jak do všeho narážel a jak padal. Byla jsem ráda, když šel v poledne spát.
     Sluníčko nás dneska vytáhlo ven - na zahradu nebo do lesa jsme nemohli - je to tu moc podmáčené :-( Navrhla jsem proto krmení kachen na Mácháči. Doma my to prošlo - tedy bez účasti starších dětí, ale co ...
Svítilo sluníčko, Tomík byl konečně v pohodě, co nám chybělo ......


      Začali jsme plánovat letní dovolenou - takže pokud někdo máte tip na slušný kemp, chatu v okolí Jindřichova Hradce, Třeboně, Slavonic tak sem s nimi :-) Ušetříte mi dlouhé hodiny brouzdání po netu :-)
     A proč je v nadpisu hurááááá? Tomík dnes konečně usnul v ložnici sám. Nečekala jsem, až si řekne hají, protože ač ťapal kolem Mácháče, unavený nebyl ani trochu. Prostě jsem ho oblékla do pyžamka a uložila v ložnici s tím, že až odejde teta, tak za ním přijdu. Několikrát mne zavolal, já ho došla ujistit a pak si nahlas "četl" až se učetl :-)))
    A ještě jednou věcí nás dnes překvapil. Když jsme odváželi malou Kačku navečer domů, tak si k němu šla pro pusinku ..... ale to Tomíkovi nestačilo - musela ho pochovat a on se na ní přilepil jako klíště .... až mi to bylo za něj líto, že se uvidí zas až za 14 dní ....

Žádné komentáře:

Okomentovat