čtvrtek 6. ledna 2011

Závidím

     Závidím řekám ....... tohle si často zpívám /tedy v duchu/, ale o tom psát nechci. Komu že tedy závidím?
Hlídací tetě - dnes ráno Tomík vyskočil z auta a už volal tetóóóó ...... měla bych být ráda, že se mu tam líbí, ale ..... prostě závidím. Už se těším na zítra a víkend, že spolu budeme víc :-)  
     Dnes skončil uklízecí maraton v bytě - třikrát hurááááááá. Teď to ještě rozrovnat po domě :-) Moc mne štve, že se mi ještě nepovedlo dát tam do pořádku elektriku - sice to nevisí až tak na mě, ale stejně ..... už bych na byt nemusela vůbec myslet. A zároveň bych se nemusela omlouvat - ani netušíte, jak moc mne to štve :-(
    Zítra jedu s Tomíkem na kožní - musíme na kontrolu s ekzémem a pro zprávu na alergo. Jedno suché místo vyléčíme a objeví se mu jiné :-( Už aby bylo teplo - to sluníčko je opravdu zázračný lékař :-)
  
    

3 komentáře:

  1. Nic z toho nedělej...dnes večer jsem s ní mluvila a moc se jí tam líbí :-)) A příští týden už snad bude i svítit - přežít se to dá, už si s tím nedělej hlavu :-))
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Bude - i kdybych tam ty ČEZáky měla přitáhnout za vlasy

    OdpovědětVymazat
  3. :-)))))))))))))))) tak to mi dej vědět, to bych si nenechala ujít! :-))

    OdpovědětVymazat