středa 12. ledna 2011

Divný den

     Ráno začalo tím, že jsem zapomněla Tomíkovi věci na ven doma - takže otočka .... ale stejně jsem měla pocit, že nemáme nákrčník - hlídací teta, že to nevadí, má tam náhradní šálu ..... nákrčník byl u mne v batohu :-(
    Pak s Honzíkem na 15letou  zdravotní prohlídku. Narostl nám drobek do 183cm, trochu má skoliózu, ale jinak OK.
    Na chvíli do práce a v půl jedenácté pro Tomíka do školky - byli jsem dnes objednaní na alergologii. Pan doktor byl moc příjemný, řekl, že je Tomík vlastně zdravý ....ano, dispozice pro alergii má, ale dokud je to jen ve fázi exému, je to záležitost pro kožního .... všechno děláme správně - zbytečně ho nevystavujeme alergenům, ale taky ho nechráníme. Dle nejnovějších poznatků je totiž dobře, když je dítě od malinka možným alergenům vystavováno ..... máme kočky, psa, bydlíme de facto na stavbě, takže prachu dost :-). Jí taky všechno, včetně sněhu, písku :-))) Víc už pro něj udělat asi nemůžeme :-))) Nedělal mu žádné testy, nabídl mi je, ale sám konstatoval, že teď je to zbytečné .... poptal se mne na velkého Honzu, jestli nepotřebuje nějaké léky ..... byla to vlastně příjemná hodinka.
    Pak s Tomíkem domů a vrátit se do práce ...... byla jsem šíleně ulítaná. Byla jsem ráda, že jedu domů. Chvíli i svítilo sluníčko, to byl příjemný doping :-) Doma jsem u Kouzelné školky usnula ..... ale bylo to vyjímečně příjemné schrupnutí :-) Tomík ještě teď řádí .... mimo jiné s Kačkou masakrovali hopsacího koně:
A teď večer si usmyslel, že tátův palec je nejlepší večeře:
Měla bych ho hnát do postele, ale teď je tak hodný ....... 

Žádné komentáře:

Okomentovat