pondělí 10. ledna 2011

Utekl

      Dnešek šíleně utekl. Když jsem zvedla hlavu od čísel bylo tři čtvrtě na tři .... ale byla jsem jak přejetá parním
válcem. Neudržela jsem v hlavě myšlenku, ještě, že už jsem nemusela nic řešit - jen jsem vyzvedla Tomískovi mazání z lékárny.
     Hlídací teta mne dnes mooooooc potěšila - až to bude zavánět sebechválou - prý, kdyby věděla, že její třetí dítě bude jako Tomášek, jde do těhotenství hned :-) Prý je moc hodný, klidný, krásně se sám nají, spí dlouho ..... prostě ho chválila a chválila ..... hřálo to moji dušičku, to tedy ano :-)
    Když jsem se trochu doma vzpamatovala, jeli jsme k babičce .... dnes jsme poprvé ochutnali jídlo z fritézy, kterou jí nadělil Jěžíšek. Naježili jsme ji s Piňďulkou fritézu Tefal - tu na jednu lžičku oleje. Dala nám do ní dělat zmražené uzené křidýlka - byly asi za čtvrt hodiny a byly ňam ..... začínám litovat, že je pro naši rodinu malá. Je vhodná pro "normální čtyřčlennou rodinu.
     Tomíka jsem dnes ukládala v obýváku. Lehla jsem si s ním na gauč, přitulila ho a on si po určité době řekl sám, že chce do postýlky. A teď v ní spí - sám v ložnici, bez breku ..... hurááááááá

1 komentář: