středa 26. ledna 2011

narozeniny

      Před 15ti lety jsem už touhle dobou byla dvojnásobnou maminkou ........ Honzík se narodil ráno a já si touhle dobou rovnala zážitky z celého dne - od návštěv sestřiček, které přišli okouknout "velké" mimino, přes návštěvu mé maminky, která musela přinést plínky, protože porodnice vedla jen "malou" velikost a Honzíkovi nestačili, po primářovo resolutní - dokrmovat, toho neukojíte! Nutno podotknout, že ukojila - do 8 měsíců - a ještě jsem dávala mléko do porodnice :-)
      No a dnes je z onoho miminka, které mělo míry 5,15 kg a 58 cm, skoro dvoumetrový habán /pokud se nepletu má dnes 183 cm a nohu velikosti 47/, který občas také ječí, jako tehdy to miminko - jen tehdy to byl jen pláč, dnes je mu moc dobře rozumět :-(
      Je zvláštní, jak moc rychle děti stárnou :-)
     Honzíku, mám Tě moc ráda, i když ty si to občas nemyslíš. Věř mi, že to, co ty cítíš jako omezování, je jen snaha o Tvoji výchovu, snaha Tě připravit na život bez máminy sukně
     Mohla bych toho napsat moc a moc ......... ale už napíšu jen jedno - Všechno nejlepší, Honzo

2 komentáře: