úterý 18. ledna 2011

Včera

      Včera se za mnou do kanceláře přišla podívat mamka. Bylo to fajn, ale za chvíli byla unavená. Ale potěšila mne :-)
      Odpoledne pro Tomíka a pak jsem odvezla tu pneumatiku do servisu - naplánovala jsem si to tak, abych vyzvedla Honzu z práce :-) Byl překvapený a řekla bych, že mile :-) Včera totiž u nás celý den místo sluníčka ležela mlha :-( Bylo to ponuré a brrrrr ...... ale doma bylo teploučko a mile ...... k večeři si děti vymysleli lasagne.
Bohužel, člověk do pekáčku nevidí a chtělo to v troubě o kousek víc času ...... k jídlu byly, ale ....
     Tomík opět usnul sám a v pohodě ....... hurá, třikrát hurá ...... já jsem mohla v klidu odkoukat Četnické humoresky - Bohdalka byla včera úžasná :-) Háčkovala jsem Tomíkovi nákrčník ..... myslela jsem, že ho dodělám, ale únava mne přemohla .... a to mi už chybí jen kousíček :-( Dodělám ho dneska :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat