neděle 23. ledna 2011

Sobota 22.1.11

     Ráno si Honzu vyzvedl Mirek, Kačka spala u Týny ..... zůstali jsme sami :-)
     Ráno jsme byli plavat - děti poprvé dostaly pásky. Tomík ho zná už z léta - máme ho doma, takže se jal řádit. Po hodině nás Světlana ještě fotila pod vodou a natáčela video, takže Vám později dodám odkaz :-)
      K obědu jsem udělala bramborovou kaši s vařeným uzeným. V pátek jsem na radu prodavačky koupila uzený ocásek a neprohloupila jsem. Oběd byl rychlý a ňam. Honza pokračoval na chodbě a po Tomíkově spaní jsme vyrazili do Oldřichova. Jeleny jsme vytáhli na procházku. Tomík se víc vezl na bobech než ťapal a když ťapal, šel zpátky. Naštěstí stačilo pohrozit sprchou a na scénu nedošlo.
     U Jelenů jsme se ještě zdrželi, Tomík si tam hrál s patrovou garáží ..... zřejmě ji dostane k svátku, protože si s ní opravdu vyhraje. Domů přijeli až na film Hudbu složil, slova napsal. Mám ho moc ráda ..... Honza si šel lehnout s Tomíkem a už z ložnice nepřišel, já si ještě sedla k počítači a pak, inspirována Mimibazarem, vzala opět do ruky háček. Až tu čepičku dodělám, dám foto :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat