sobota 8. ledna 2011

Jak to bylo

      Včera - ráno se už Tomíkovi nechtělo vstávat. Tedy vstával v pohodě, ale nechtěl se oblékat .... i se rozbrečel :-( Ale pak už fungoval a do školky šel v pohodě.
      Vyzvedávala jsem ho v 11, museli jsme ještě na kontrolu na kožní. Bohužel krém zabral v začátcích léčby, teď zabere na místo, které mažeme, ale ekzém se objeví o kus dál :-( Předepsala nám jiný, prý na bázi vitamínů ... ale bude namíchaný až v pondělí, tak uvidíme ...
     Od kožní jsme se prošli pěšky do práce - nechala jsem tam mobil. Tomík se snažil prošmejdit všechny kaluže, naštěstí jsou zimní boty od Ježíška úžasné - nemusím ho okřikovat a on si to užívá :-)
     A pak mi usnul v autě :-( bohužel se při vyndavání z auta vzbudil ..... udělala jsme si oběd a když začal být kolem půl druhé protivný, šli jsme spát .... oba, protože jinak by v postýlce řval a řval. Já se snažila odejít z ložnice před půl čtvrtou, ale on má v hlavě fakt radar .... okamžitě stál s nataženýma ručkama .....co na tom, že pak ještě spal půl hodiny u mne v náručí .... a já nemohla nic udělat :-( tak jsem odkoukala konec pohádky Zimní víla a byla jsem překvapená, že je hezká - nikdy jsem jí ještě neviděla.
     Pak přijela Pája s Alenkou - Pavla mi přivezla ještě pár věcí z bytu - děkuji ..... fakt moc, jsou to vzpomínky ...
     Nakonec dorazili ještě Majoři .... obě návštěvy byly fajn, na mne totiž lezla "nenálada". Takhle jsem  se bavila a dokonce jsem se dokopala uvařit bramboračku na dnešek - voněla tak, že Kačka posunula své brzké usínání a počkala si na ní :-)

1 komentář:

  1. Bramboračka vypadá úžasně, vůbec se nedivím, že si počkala. Já jí nedělala snad rok..mno Tomík je teda přítula, alespoň sis odpočinula a pohádka taky není k zahození :)..

    OdpovědětVymazat