neděle 9. ledna 2011

Liberec

     Včera jsme vyrazili do Liberce - Honzík na zápas ve floorbalu, Kačka s Týnou fandit /a Kačka hlavně ke kadeřníkovi, který se nám odstěhoval do Liberce/ a já za Petrou :-)
     Cesta byla slušná, převážně suchá - až na posledních 20 m u Petry, které jsou samozřejmě navíc z kopce. Měla jsem pocit, že jím zastavím o vrata - nakonec jsme to zvládli. Ale pocit, že Vám /sice pomalinku/ ujíždí auto, které jste zastavili a zabrzdili a šli zazvonit na zvonek .... a v tom autě sedí Vaše dítě ..... tak rychle jsem do auta neběžela ani nepamatuji - náledí,nenáledí.
     U Petry bylo příjemně, probraly jsme všechno možný, sjely do Nisy koupit Tomíkovi bačkůrky .... to tedy byl velký úlet - obě jsme zapomněly, že v Nise inzerují slevy ..... jen jsme vběhly do Daichmannu a zpátky do auta. Několikrát jsem si pochovala Šimonka. Zde je důkaz:
      Po páté cesta zpět - ta už moc zábavná nebyla - mlha, spousta aut proti, navíc jsem jela přes Jablonné, abych odvezla Týnku domů ..... byla jsem ráda, když jsme zastavili před Kauflandem. Inspirovala jsem se totiž u Petry a vymyslela k večeři masové fondue. A bylo potřeba něco dokoupit.  A  pak už domů.
     Stavila se Piňďulka, takže večeře byla vymyšlená dobře :) A v deset do postele - Tomík totiž spal jen po cestě domů, takže brzo spát nešel /jak je teď jeho zvykem/ a byl ochotný jít do postele jen se mnou. No, alespoň jsem zase vyspalá :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat