sobota 2. října 2010

Bedýnky podruhé

     Docela Vás zaujala moje zeleninová bedýnka ... našla jsem si ji na těchto stránkách :http://www.ekokramek.cz  A ten jsem zase našla tady: http://www.bedynky.cz/ - tady se dá vyhledávat podle krajů, tak třeba najdete ty svoje i vy :-) Já jsem se svojí první moc spokojená, jen musím vysondovat, jak to bude vypadat přes zimu.
     Dneska jsme jeli do Roudnice s klukama na trénink. Potřebují se trochu sehrát a zítra už nastupují proti Mostu. Most je prý nejlepší, tak uvidíme, jestli zítra začnou prohrou :-( Roudnický tým zatím prohrál jen s Drážďany.
     Já jsem cestu využila k nákupu dýně. Moc se těším, že ji s Tomíkem vydlabeme a rozsvítíme. Vím, že Tomíkovi je to jedno a přiznávám, že si tím já plním jeden malý sen. A zároveň hledám na netu ten nejlepší způsob, jak ji zpracovat v kuchyni .... nápadů by bylo, určitě chci vyzkoušet polévku, teď jsem našla recept na džus .... nakonec ta jedna dýně bude málo :-)
     Zítra máme v plánu předpřipravit zahradu na zimu, zasadit břečťan a přísavník a dopřipravit Claudii pokoj. Taky chci už Tomíkovi vyndat zimní bundy a zjistit, jak na tom jsme. Jednu má určitě, tu jsem kupovala nedávno.
     Tomíka dnešní výlet docela utahal, doma s námi ještě koukal na rybičky /od osmi běžel na ČT 2 nějaký dokument/, tedy s námi - já stála v kuchyni ... ale mám na zítra hotové plněné papriky a upečenou Hrk, hrk buchtu k snídani :-)
     Takhle nám brouček po deváté pěkně usnul :
A Béďová hlídá :-)

2 komentáře:

  1. Bedýnky mě taky zajímají, díky za odkaz:-)
    Jo a na dýni se taky chystám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :), ještě jsem objevila něco podobného (odkaz je v textu) ...rozdílem je, že výběr zeleniny popř. jiných potravin je možné volit podle vlastní potřeby http://ruzickovi-obchody.blogspot.com/2010/05/bedynky.html

    OdpovědětVymazat