neděle 24. října 2010

Pracovní neděle

     Zase jak pro koho :-) Honza dodělal střechu na budoucím kotci pro psa, holky otrhaly jablka a vyčistily okapy, Honzík vyfoukal stání - já jen uvařila :-( Odpoledne jsme jeli do Benešova ..... pak už jsem jen udělala DPH, které mi přinesli na poslední chvíli. Tomík v poledne nespal, jen chvilku v autě do a z Benešova. V normální večerní čas samozřejmě nechtěl do postýlky ..... uložili jsme ho ve tři čtvrtě na deset a nechali ubrečet. Naštěstí to netrvalo dlouho.
    Zítra se pustíme do sušení křížal - ňam, ňam. A snad nám provoní i obývák :-)

5 komentářů:

  1. Sam kolik těch dětiček vlastně je :)) napočítala jsem 4...

    OdpovědětVymazat
  2. Kdepak - je jich pět :- My to máme takhle: moje a tvoje děti mlátí naše dítě :-) Doma na stálo jsou tři - Kačka skoro 18, Honzík skoro 15 a Tomíkovi budou 2. Na víkendy přijíždí Honzovi holky: Jana skoro 18 a Kačenka - 11 :-)Když někam vyrážíme, tak dvěmi auty ..... jsme jak Hujerovic :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mijo, prosím Tě, nevíš jak to vypadá s Mišákovic?

    OdpovědětVymazat
  4. Sam, budu Mišce volat..snad je vše ok, jen nestíhají..
    To mi trochu připomína Step by Step..jestli znáš ten seriál.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, jo - hlavní je, že se všichni snesou .... a kdyby to u nás bylo jako v tom seriálu, tak bych se nezlobila :-)

    OdpovědětVymazat