sobota 2. října 2010

Návštěvní den

     Tedy nejdříve to byl den uklízecí ..... Honza šel ráno zasadit pnoucí rostliny. To chudák ještě netušil, že z toho bude celodenní akce. Bylo nutné udělat v našem ztvrdlém jílu pořádná koryta, jíl odvézt a navézt tam kompost. Dost se přim tom nadřel. Takže přísavníky čekají na zítra. Já měla nejdřív pocit, že neudělám vůbec nic .... nic se mi nechtělo. Nakonec jsem se rozhoupala a umyla všechna okna v obýváku a v horním pokoji a ještě jsem si přidala dveře. Já fakt budu mít letos ten vánoční úklid brzo :-)
     Tomík chvíli pomáhal mně, chvíli Honzovi .... byl kouzelný, i když nám víc překážel, než pomáhal. Honza odvážel jíl kolečkem a Tomík se za pidisekundu přihasil se svým :-))) Spát šel až v jednu - nějak se mu nechtělo.
Přihlásila se Lenka, že jedou za dědou a že by se odpo zastavili.
     Po obědě se mi chtělo spát, Lenka s rodinou nejela .... ale začali se vracet děti a dožadovat se jídla. Honzíkův hokej dopadl 10-1 pro soupeře, žádná sláva .... a do toho zavolali Majoři, že přijedou ..... dorazili skoro hned, což bylo velké překvapení, protože u nich jsme zvyklí přičítat minimálně půl hodinu k předem danému času. A dorazil i Pavel s Lenkou a dětmi. Najednou nás byl plný dům a z rychlých návštěv bylo příjemné odpoledne, večer a noc. Dokonce se předjednala další společná akce :-))) Jen Tomík s Kačenkou tentokrát zápasili .... když ječeli oba dva současně, tak jsme měli chuť všichni někam utéct.
      A nakonec jsme zjistili, že svět je malý a všichni znají každého :-))
     Zítra nás čeká poslední část úklidu - hlavně musím vytáhnout ty zimní bundy, dneska to nejdříve vypadalo na pěkný den, pak se zatáhlo a dost foukalo ....
    A co mne dneska potěšilo? Že Pavel nemohl náš domeček a zahradu poznat .... nám přijde, že se tady toho moc neděje, ale ostatním to tak nepřipadá - jsem zvědavá jak bude zahrada vypadat příští léto .... doufám, že už tady něco pokvete :-)

2 komentáře:

  1. Tak to u nás hokej také docela dost frčí a myslím si, že ještě hodně dlouho bude... Co je zase hrozně fajn, je to, že existují docela dost fajn stránky na věci jako jsou třeba hokejky , kde se daj sehnat levněji, než normálně. Ale odkaz sem dávat nebudu, abych tady nespamoval reklamu :))

    OdpovědětVymazat