pátek 15. října 2010

Den pro ....

     Mám pocit, že si poslední dny jen stěžuji.  Dnešek začal taky mooooc pěkně  -  Tomík se rozhodl vstávat s tatínkovým budíkem :-( Ještě na chvilku jsem ho ukecala, ale v sedm konečná - vstáváme. Dopoledne přijela Radka se Zdendou, pak jsme s nimi jeli na nákup a sami vyzvednout bedýnku. V Kauflandu jsme se potkali s dědou :-)
     V poledne přijela Pavla a Tomík mazal do postýlky. Vzbudil se po dvou hodinách - docela brzo .... a pozvracel mne. Píďa malý zvracel až do osmi večer .... snad 20x :-( Nepomáhala Cola, nepomáhalo chování, nepomáhalo nic. V osm projevil zájem o naši večeři - míchaná vajíčka na slanině a nevím, co se mu v žaludku dělo, ale od té doby nezvrací .......ťuk,ťuk ..... musím to raději zaklepat. Tak na nás myslete, čeká nás noc - snad ji zvládne v pohodě.
     Dopoledne jsme ještě stačili vydlabat dýni a teď jsem dodělala Kačky čepici. Je to moje první s dírkatým okrajem - snad se jí bude líbit.
Naše dýně:


Netušila jsem, že vyfotit svítící dýni je taková fuška

Žádné komentáře:

Okomentovat