čtvrtek 21. října 2010

Proč?

     Celý den byla pohoda - dopoledne mi Tomík střídavě pomáhal vařit a střídavě se tulil ke Kačce. Doklad tady:


Po odpoledním spaní jsme s Tomíkem vyrazili na procházku - venku ho to moc nebavilo, vydrželi jsme tam zhruba tři čtvrtě hodiny. Pak už jen koukal na odpolední program pro děti, ani moc nezlobil.
      Za to Honzík - ze začátku dobrý - dřevo i třísky udělal bez protestů. Ale večerní vytření - scéna nad scény .... kdyby alespoň nebyl vulgární a mluvil se mnou jinak ..... má zákaz vycházek ..... vím, že to nic neřeší, ale co mám dělat? Protože má wifi-nu zabudovanou v notebooku a ten nedá /prý je jeho a já nemám právo mu ho brát :-( a silou proti němu samozřejmě nepůjdu/, znamená vzít mu net - vypnout wifi-nu pro všechny. To není trest pro něj, ale pro nás. 
      Tak nám stojí mop opřený o stěnu a kýbl překáží v cestě .... a co dál .... není schopný reagovat na jakýkoliv způsob jednání ..... chce se mi ze všeho jen brečet. Nemohla by se ta puberta odstěhovat někam dost daleko?
     Ty věnce jsem včera opravdu stihla:
Ten oranžový není na hřbitov - ten je k nám na dveře :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat