čtvrtek 7. října 2010

Středa

     Ráno jsem jela za Radkou - pochlubit se čepičkou a okouknout nové skříňky v obýváku a na chodbě :-)
Jsou moc pěkné. Ne tak už čepička - musela jsem kus upárat, ale už je hotová. Seděla jsem nad ní celý večer a noc - vlastně až do teď. Foto zítra - snad Tomíkovi bude.
    Večer přijela Piňďulka - měla narozeniny, takže jsme ji popřáli a konečně jsem jí mohla dát hrnek, který si vyhlédla na prvním veletrhu, který jsme navštívili v září. Já tam tehdy ukecala výstavce, protože oficiálně neprodávali a já se nechtěla spolehnout na jejich internetový obchod. A musela jsem to vydržet až do teď .... dost hrůza, ale zvládla jsem to a doufám, že jí udělal radost.
     A taky jsme zjistili, že Claudie umí anglicky!!!! Kačka nám to záměrně tajila - takže Claudie s Piňďulkou plynně konverzovala a já už nemám strach, že si neporozumíme - slovíčka z Anj mi naskakují samovolně - větu asi dohromady nedám, ale pomocí rukou a nohou to nějak zvládneme :-)
     A jdu spát - další zítra

Žádné komentáře:

Okomentovat