sobota 2. října 2010

Všechno nejlepší

     Tak honem sedám k blogu, abych to ještě stihla - ptáte se co? Popřát mému milovanému dědovi k posledním 70. narozeninám /pro nechápavé - je mu tedy 79/ :-)
     Dědo - všechno nejlepší, hoooooodně moc zdravíčka a dobré nálady. Mám Tě moc ráda. Mám Vás oba dva moc ráda. Kdybych měla napsat co pro mne znamenáte, seděla bych tady ještě pěkně dlouho. A já chci, abych to stihla ještě dnes, takže se rozepisovat nebudu. Vy to s babičkou stejně oba dva dobře víte. Vzpomínky na dětství prožité s Vámi mi nikdy nikdo nevezme :-) A moc se omlouvám, že se nestavuji /nestavujeme/ častěji. Ten čas hrozně letí .... já vím, pořádná omluva to není :-) Tak na shledanou v neděli :-)
Ta potvora fotka se nehrávala tak dlouho, že už je zítra :-)

1 komentář:

  1. přidávám se k ivče...i já přeji vše jen to nejlepší,zdravíčko a pohodu do dalších let...tímto dědu zdravím, jana

    OdpovědětVymazat