neděle 31. října 2010

Posun času

     Dnešek je divný. Otevřeně přiznávám, že nemám posun času ráda - ať tak, nebo tak. Spousta lidí si dneska libovala, že si přispí. Vysvětlete dvouletému dítěti, že hodinky jdou jinak a mělo by dále spát.... nakonec ale spal Tomášek z nás nejdéle :-) Ivan si totiž Teddyho vyzvedl už v sedm ráno :-(
    Dopoledne jsem s Tomíkem pročetla. Vařeno bylo, starší děti byli se svým taťkou .... pohoda, klid. Honza dělal venku Apisovi kotec .... Tomík šel dřív spát a po spinkání si začal krásně hrát se stavebnicí Žako. Tak moc ho to bavilo, že nechtěl jít ven a ztropil příšernou scénu .... ječel snad půl hodiny. Já ho nechala klidně stát na cestě a ječet ... nemá se mu tady co stát a dát mu na zadek? To podle mne není řešení - jen se víc rozvztekal. Nakonec mu došlo, že si nic nevymůže a vydal se za námi. Pomohli jsme dědovi natrhat šípek a okoukli krávy :-)
Doma byl už Tomík v pohodě. Četl s babičkou, pak s tetou Petrou a nakonec chtěl číst i s Piňďulkou :-) Spát šel díky posunu času konečně v osm. To už se nám dlouho nepodařilo, mít klidný večer.
     Teta Petra se přišla ukázat asi naposledy s bříškem. 18.11. by měl malý Šimonek být už na světě. Budeme na Vás myslet :-)
     Jdu na sebe něco prásknout ..... teď se nějak často na blog-ách /teď fakt nevím jestli je to správně/ probírá hubnutí majitelek. 10.9. jsem začala díky Pavle hubnout i já - a mám dole 13 kg!!!!!! To už je víc než váží Tomík :-) jsem spokojená, jen bych potřebovala ještě nějakých 20 sundat :-( Tak mi držte palce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat