středa 6. října 2010

Zvláštní den

     Dneska byl zvláštní den? Proč? ....
     za prvé - myslím, že umím spoustu ručních prací, ale jak už jsem někde psala, háčkování mezi ně nepatří. Ale štvalo mě, prosit pořád Radku. Tak jsem dneska vzala do ruky háček ..... a teď už mám zhruba půlku Tomíkovi čepice ..... je možné, že ji ještě stokrát vypářu, ale zatím se mi líbí. Uvidíme co na ni zítra řekne Radka.
     za druhé - já dneska objevila dalšího nevlastního sourozence - sestru. Byla to náhoda - bráška na FB poslal fotku Badíka, který ten den zemřel :-( a ona ji okomentovala  tak, že použila slovo bráško ..... to mne zarazilo a hlodalo to ve mne, až jsem dneska po chatu na brášku zaútočila ..... ten lotr ji zná už pár let a mlčel .... tak jsem ji s obavami kontaktovala a ráno jsme si chvilku psaly .... bylo to příjemné. O to víc mne mrzí, že jsem se zabrala do háčkování a večerní chat prošvihla. Báro, jestli to čteš, tak se moc omlouvám, snad to vyjde jindy.
     Až na tyhle dvě události to byl docela obyčejný den - jen Tomík šel spát až kolem druhé a vstával tak akorát na Kouzelnou školku. Večerní spaní v ještě rozumnou dobu byl docela problém.
     Kačka s Claudií byly dneska ve škole a po o je všechny povozili po okrese. Já jim upekla kecaný koláč - už je půlka pryč a k večeři udělala bramboráky. Snad přišli Claudii k chuti. Ona jí jako drobeček - já vždycky zapomenu, že je skřítek a skřítci jedí málo :-)))
Recept na kecaný koláč:
375g hladké nebo polohrubé mouky, 20gdroždí, 60gcukru, 200 ml vlažného mléka, 60g másla nebo hera, 1 vejce, 1 špetku soli
Do pekárny opět nejdříve tekuté a pak pevné a nechat jí dělat svoji práci :-) Na vrch jsem si připravila tvarohovou, makovou a ořechovou náplň + povidla a marmeládu. Když těsto vykynulo, naplácala jsem to nahoru jak mne napadlo a posypala žmolenkou. Pekla na 200 C zhruba 30 minut. A takhle to dopadlo:

Žádné komentáře:

Okomentovat