čtvrtek 28. října 2010

Svátek

     Jak pozná máma na mateřské dovolené, že je svátek? Jen podle toho, že jsou všichni doma :-) Tedy oni doma nebyli, byli s Mirkem, ale víte jak to myslím ......
     Honza dneska dodělával chodbu v patře, já dopoledne vařila a pekla. Po obědě Tomík zalehl a já se flákala - jen jsem háčkovala Pavle srdíčko a zírala na telku .... úžasný relax. Jen co Tomík protřel očička, přijela Jitka s Terkou a vyrazili jsme na procházku .... musím říct, že tedy z obýváku to vypadalo lákavěji, než nakonec bylo. Byla docela dost zima.
    Navečer jsme vyrazili k Vaňkům. Návštěvu jsme jim slibovali už dlouho ... a navíc mají úžasný med :-) Tomík se choval víc než vzorně .... ač unavený, tak neprudil, ale vzorně si četl v knížkách, které mu Hanka přinesla.
    Takže to byl takový poklidný den. A zvládla jsem i vydlabat dýni a šoupnout ji ven. Fotku dodám zítra.
     A abych nezapomněla - už vím co to máme v bedýnce - topinambury, nebo-li židovské brambory. Dneska jsem je uvařila k s bramborama a udělala kaši. Nikdo nic nepoznal, takže mají přístup do naší kuchyně povolen :-)

1 komentář:

  1. No právě všichni jsou doma..jenže u nás je to složitější, Míra má směny a pro nás slova víkend, svátek..ztratily úplně obsah i vánoce občas musíme šoupnout jak se nám to šikne :)

    OdpovědětVymazat