neděle 10. října 2010

Všechno možné

     Tak nejdříve foto slibované čepičky:
Už jsem tedy Tomíkovi udělala další, ale tu zatím nemám nafocenou. Dneska mi tuhle pochválila nějaká paní na závodech v Dobranově - přiznávám, moc mne to potěšilo. Další, na kterou se vrhnu hned zítra, poputuje za Claudií do německa :-)
     V pátek jsme ráno vyrazili na zpívání. Obě holky /Kačka a Claudie/ jeli s námi, protože jsme po zpívání mířili do Prahy. A Claudie si hrozně přála Prahu vidět. Měli se tam sice stavovat cestou domů, ale měli na ni jen hodinu!!!!! To mi přijde strašný - takže si Claudie vyřídila omluvu z pátečního programu a Kačku jsem omluvila ve škole.
     V poledne jsme Tomíka odevzdali babičce a s Piňďulkou vyrazili do Prahy. My na veletrh do PVA a holky na vlastivědnou exkurzi :-)
     V Letňanech na nás čekala Pavla , po prohlídce pavilónů jsme vyrazili do Ikei. Tam jsme měli v sedm sraz s holkama. Přišli úplně uondaný - ono i těch pět hodin, co měli, je strašně málo. Prostě Claudie musí přijet - vždyť i ten náš kraj jen tak prolítli :-( Po cestě domů jsme se ještě stavěli v Boleslavi - a tam mne chytla příšerná migréna. Takže doma vlastně jen rovnou do postele. 
     Seznámení Claudie s Pavlou je příběh sám pro sebe. Pavla totiž nemá zábrany si povídat, aniž by uměla jediné slovo německy nebo anglicky - ona ale určitě bude tvrdit, co jich použila :-))) Cesta domů nám díky Pavle ubíhala za hurónského smíchu velice příjemně :-)
     Dneska jsme se konečně dostali na plavání. Tomík nic nezapomněl, naopak - v létě zjistil, jak plavat sám a po svém, a to hodlal provozovat i v bazénu - a to dost dobře nejde :-)
     Honza mezitím odvezl holky ke gymnáziu - Claudie už odjížděla domů. Je to zvláštní - nejdříve jsem se hrozně bála a teď mi je fakt líto, že odjela.
     Pak vyzvedl nás a jeli jsme domů v klidu posnídat. Ráno na to totiž vůbec nebylo pomyšlení - probudit Tomíka se totiž rovná velkému řevu a komplikacím. Tomík musí vstávat sám - pak je v pohodě.
     Dopoledne jsme ještě vyrazili na závody holek. Tomíka víc než koně zajímalo prasátko: 
A jak vidíte, bavilo nejen Tomíka:-) Sešla se tam trojka malých kluků a u Soukupů jsou zařízení i na malé děti. takže se kluci měli o co "prát"
     Odpoledne, ač se vzbudil sám, pokračoval Tomík v nenáladě. Odchod na procházku byl docela krušný. Naštěstí se uklidnil a my mohli obejít alespoň rybník. Venku bylo dneska fakt nádherně.
Chtěla jsem Vám sem dát ještě nějaké fotky, ale vkládání nějak nefunguje. Tak příště, teď jdu spát :-)

4 komentáře:

  1. Čepička je moc hezká a Tomíkovi moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy čepička fakt bombastická :-)))) A Claudie mi bylo líto, když tak mlčky seděla v autě a nemohla se zůčastnit našeho rozhovoru, je to fakticky moc hodná holčina!
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. Ano móc, taková něžná víla :-)
    ..a netvrdila bych,že jsem použila němčinu.. jak asi, když jsem znala jen ruský jazyk a ten mi je ted opravdu úplně na nic :-D

    OdpovědětVymazat