pondělí 25. října 2010

Nesnáším pavouky

      Nesnáším pavouky, vyvolávají u mne zcela iracionální děs ..... dokážu si říct, že je malej, že mi nemůže ublížit - ale to jen ve chvíli, kdy žádného nevidím ..... navíc mám smůlu, že nyní žiju v baráku. Malé pavouky už jsem se naučila ignorovat, ale ten dnešní? A celá rodina se mému strachu směje .... a že by ho někdo vyhodil na mráz to ne. Vůbec nikdo si nedokáže představit jak mi je .... představa, že podám Tomíkovi plyšáka a on na něm bude ..... brrrr.
     Jinak dnešní den byl takový nijaký - normální ..... jen už sonduju a sepisuju dárky k vánocům. A Tomík se naučil říkat, že přijde Ježíšek :-)
     Alespoň jsem si dneska připravila dva věnce - zítra budu zdobit. Poznáte z čeho jsou?
A teď se jdu uklidňovat - zkusím uháčkovat srdíčko

1 komentář:

  1. Já tedy nepoznám:-) Jsem zvědavá na odpověď a taky na fotku hotového. Já se chystám konečně udělat ten zapichovaný...
    Pavouky taky nemám ráda, ale moje dcera je na tom nejspíš jako ty. Když vidí pavouka, tak "šílí" hrůzou

    OdpovědětVymazat