sobota 23. října 2010

Pracovní sobota

      Tedy jak pro koho. Já dneska ani nejela s Tomíkem plavat - jsem na brufenech, nechci riskovat - zatím mne bolí celé tělo a jinak nic.
      Honzík dneska zlikvidoval poslední zbytky listí. Velká Kačka pomáhala Honzovi s kotcem pro psa .... mají hotovou kostru a střechu - jsou to šikulové. Malá Kačka se snažila uhlídat Tomíka, který chtěl pomáhat všem. Už jsem mu dneska musela dát ven kombinézu - ještě v jedenáct tady byli jen tři stupně :-(
Já se snažila uvařit oběd - měli jsme hovězí na česneku, bramborový knedlík a špenát. Špenát zbyl, tak budou zítra palačinky - někdo si je dá k obědu na sladko, někdo s tím špenátem. Pak jsem vymýšlela buchtu na zítra. Inspiraci jsme s malou Kačkou objevily v Apetitu. Zítra snídáme toto:
Jo,jo - Halloween se blíží. Zítra vydlabeme velkou dýni a dáme ji ven. 
     Večer přišly na návštěvu Jitka s Terezkou ..... byl to pohodový večer. Tomíkovi se spát nějak nechtělo - tady je fotka v devět večer

Žádné komentáře:

Okomentovat