pátek 22. října 2010

Zima

     Je mi zima a všechno mne bolí .... asi na mne něco leze. Ale popořádku.
     Noc byla strašná. Nevím, jestli se Tomíkovi něco zdálo, nebo co se dělo, ale vlastně celou noc spal se mnou a klidná noc to rozhodně nebyla. Ráno byl divný .... hrozně mazlivý a plačtivý. Nakonec se nějak probral, odjeli jsme zpívat, ale i tam to nebyl Tomík. Ještě jsme se stavili na nákupu v Albertu a pak honem domů. Tomík putoval rovnou do postýlky.
     Odpoledne jsem ho lákala ven, ale nechtěl. Líbilo se mu, mávat na mne přes okno. Doma ho hlídala Kačka a já strávila víc než tři hodiny foukáním a šrotováním listí z naší zahrady .... a ještě jsem ji ani nevyčistila celou .... ono to stejně bude kolem dokola - třešně mají opadané listy snad jen ze čtvrtiny, jabloně vůbec a sousedovic dub taky ne. No čeká nás to ještě několikrát.
      A teď je mi zima a všechno mne bolí - a to jen sedím u Indiany a háčkuji .... tedy jenom - stačila jsem naložit hovězí na zítra a z druhé půlky si udělat základ guláše. Ten ale přijde do mrazáku - nebudeme jíst hovězí dva dny za sebou. Teď přemýšlím o nějakém zákusku. Že by roláda? Ale to jen podle toho jak mi bude. Zatím to vidím tak, že vzdám zítřejší plavání :-(
     Myslím moc na Mišku a její Klárku - doufám, že jsou obě v pohodě. Holky, držte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat