pátek 29. října 2010

Procházka

     Dopoledne jsme tady měli Pavlu. Moc ji to dneska slušelo. S Honzou jsme se dohodli, že bychom uložili Tomíka dřív spát, abychom mohli na procházku. Jen jsme se báli, že Tomík bude proti. Rychle jsem udělala francouzské brambory a Tomík naštěstí spolupracoval. Spát šel v půl dvanácté a vstával ve dvě :-) Ve čtvrt na tři jsme už odjížděli směr Doksy. Honza tedy nejprve navrhoval pěšky od nás na Kozly, ale to by byla procházka hlavně pro nás - Tomík by se většinu času nesl :-( Tak tedy - směr Mácháč nakrmit kačeny :-)
     Tomík to vlastně skoro celé ušel. Moc se mu líbil písek, sluníčko, listy a nakonec se i ty kachny a labutě nechaly milostivě nakrmit :-) Myslím, že se mi i některé fotky povedly, tak Vás jimi zahltím:
Ta poslední fotka je můj favorit. Jen už není z Mácháče - je z nákupu. Tomík se poprvé v životě svezl na mašince, která jezdí v Intersparu. A my tam sehnali koleno na ovar :-)
     Přeji Vám krásný víkend - snad bude tak prosluněný, jako dnešek

2 komentáře:

  1. Fotky se opravdu povedly, moc se mi líbí! Líbí se mi nejvíc asi ta s Tomíkem v písku

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :-) Snažím se, snažím ... ale moc mi to nejde

    OdpovědětVymazat