pondělí 4. října 2010

Návštěva

     Dnešek začal pozdním vstáváním .... Tomískovi se včera večer nechtělo spát, usínal až kolem desáté a dneska ráno se to snažil dohnat. Nechtěla jsem ráno spěchat a rozhodla se, že se cvičení odkládá. Zůstali jsme doma a celý den byl takový poklidný. V pět jsme vyrazili na nákup a před šestou už vyzvedávali Claudii u gymplu.
     Přiznávám, že jsem měla strach. Nebo divný pocit? Prostě osoba, která nerozumí mně a já jí :-( I teď mne štve, že jsou okamžiky, kdy ona stojí mimo nebo já těm dvěma štěbetalkám moc nerozumím. Já kdysi dělala němčinu jen jeden rok na základce, takže jsem fakt mimo. A to se Claudie hrozně snaží - jak říká Honza: "ta by mohla namluvit učebnici němčiny" :-)))
     A jaká je? Žádná němka - tedy to, co si my představíme pod pojmem němka, gertrůda - v tomhle asi bydlím moc blízko hranic a pozůstatek války - předsudky - se tady asi saje s mateřským mlíkem /jak to bylo u mne, která je vychovaná na sunaru, fakt nevím :-)/. Claudie je hrozně milá osůbka - takový malý skříteček. Dostala jsem svolení k fotce a jejímu publikování. Takže tohle je Claudia:

Žádné komentáře:

Okomentovat