úterý 2. listopadu 2010

Vánoce za dveřmi

     Tomíka stále ještě baví stavebnice. Důkaz zde: důkaz není - video je odmítnuto serverem :-(
Tak jinak: video je tady: http://www.youtube.com/watch?v=k5C_VTdCxtY Hurááá, funguje to. Takhle krásně si hrál dopoledne. Ještě si vymyslel další zajímavou hru - vylézt přes svoji židličku na jídelní stůl a pak povykovat, dokud se mamka nezvedne a hupsnout ji do náruče :-) Tak to ho bavilo snad hodinu. Moje zákazy, vyhrožování /i jedna na zadek přilétla/ - nic nepomáhalo. Prostě to byla nová zajímavá činnost a navíc pěkně bláznivá :-)
     Odpoledne jsme jeli k našim a tam mne zastihl telefon - Vánoce se blíží a s nimi naše výstava - budete mít něco na ukázku nebo na prodej? Jasně, že ano :-) Takže už vím, jak budou vypadat moje budoucí večery a noci. Dneska jsem začala věnci :
Pokud má někdo zájem, jsou volné :-) Zítra budu pokračovat :-)

2 komentáře:

  1. Sam,prosím tě za kolkpak by byl ten s těma perličkama a mašlí?Moc se mi líbí:-).Jo a z čeho jsou?

    OdpovědětVymazat
  2. Uvažovala jsem o ceně 150 Kč i s poštovným. Jen, prosím, počítej s tím, že je spíše pro vnitřní použití. Déšť a sníh by ho mohl dost poškodit - vzduch mu nevadí :-)
    A z čeho jsou si nakonec nechám pro sebe .... tedy .... zřejmě :-)

    OdpovědětVymazat