úterý 23. listopadu 2010

Co napsat

     když den tak nějak uplynul .... dopoledne jsem vysloveně proflákala. Odpoledne jsem jela za mamčou - zítra ji nepustí, udělají ji ještě nějaká vyšetření kvůli krevnímu obrazu. Jsem zvědavá, jestli na něco přijdou - máme trvale krevní obraz pod obraz. Můj gynekolog přišel na to, že já /nebo vlastně moje tělo/ neumím zpracovávat železo - nemluvila jsem o tom s mamčiným ošetřujícím lékařem. Musím se za ním stavit a říct mu to. Třeba by mamču nemuseli trápit. Pak jsem absolvovala nákupy. Prostě poklidný den. Jediná změna - Apisovi přišla bouda - Honza ji hned smontoval. Ještě musíme vymyslet jak ji zateplit. A to je dnes opravdu všechno - celý den pršelo - bylo tak nějak vlezlo. Doufám, že to tady ještě alespoň den bez sněhu vydrží - zítra jedeme s Radkou do Ústí a na cestu fakt sníh mít nemusíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat