čtvrtek 18. listopadu 2010

Nemůže být hůř?

     Může ...... Ráno přijela Pavla - po celém týdnu!!!!! Huráááá. Bylo z toho pěkné dopoledne. Tomík byl v pohodě. Nejdříve obul boty Pštrosovi
a pak ho zaujal kufr, ve kterém byly malé věci po něm
většinu těch věcí si Pavla odvezla :-) Taky huráááá. 
     Stavěla se tady mamka a odvezla si věci na Vánoční výstavu. Snad se budou líbit a prodají se. Včera jsem Vám zapomněla ukázat, jakou krásnou ceduli mi Kačka vyrobila:
     Odpoledne jsem očekávala reakci Honzíka. Chtěl ven a já ho nechtěla pustit. Ani slovo omluvy, vysvětlení ..... nic. Nakonec odešel - nemám sílu, jak ho udržet doma. Prát se s ním nebudu. Volala mamka, že je u nich. Vlastně se mi dostalo jediného vysvětlení - není tady svobodný ........ co na to říct .......
     Večer mne Hanka pozvala na předváděčku nádobí. Čekala jsem klasické vnucování ..... naštěstí se nic takového nekonalo, byla z toho příjemná večeře s Hankou. Tolik čerstvé zprávy od nás :-)

1 komentář: