čtvrtek 4. listopadu 2010

Čtvrtek, extrémně teplý den

     Ještě teď - o půl jedenácté - je 14 stupňů. To přeci není normální. Přes den bylo i 18. Ale přitom je tak zvláštně - ponuře.
     Ráno se tady stavila Radka se Zdendou a Pavla. Kluci řádili jak černá ruka, mně se podařilo nalít kafe do klávesnice ..... mám půjčenou Honzíkovu :-) Odpoledne jsme vyrazili na nákup - na pečení cukroví jsem skoro připravená /chybí mi jen čokoládové polevy :-)/, za to stále řeším vánoční dárky rodině ..... no bude to ještě zajímavé.
     Dneska to byl, až na tu venkovní teplotu, zcela obyčejný den.

2 komentáře:

  1. Sam,"úplně obyč den" je super!Tak to má být:-).

    Schovalas mi prosím ten věneček?Po 15 je u nás po výplatě tak bych ti poslala prašule:-),co ty na to?Kuju.

    A víc klidných dní přeju.

    OdpovědětVymazat
  2. Schovala :-) Neboj. myslím na Tebe. Penízky vyřešíme pak - pošli mi, prosím, adresu :-)

    OdpovědětVymazat