středa 24. listopadu 2010

Sněží

     Tedy ráno sněžilo. Sníh ve mne vyvolává klid, ale dnešní den byl tak hektický, že se k němu ten sníh vůbec nehodil - taky, alespoň u nás, nevydržel.
     Ráno jsme jeli na oční - objednaní jsme byli na devátou .... snad ani nechtějte vědět, v kolik jsme přišli na řadu. Kačka nemusí nosit brýle na dálku, Tomík nešilhá, Honzík má tupozrakost a v jeho 15 se budeme snažit ty oči a mozek sladit a já mám zvýšený oční tlak ... dobrý výsledek, ne? Pak honem na poštu pro balíčky, na jatkách jsem se stavila pro úžasnou vinnou klobásu k obědu a ještě něco na chleba, u Karásků pro posledních pár faktur k DPH a když jsme dorazili domů, tak bylo tři čtvrtě na dvanáct :-( a to všechny ty zastávky po očním byly spíše průlety. A ve čtvrt na jednu měla přijet Radka. Brambory do papiňáku, klobása na pánev, faktury do počítače, email s tiskopisem odeslat, oběd Tomíkovi nandat, napsat zprávu Honzovi, spakovat se na výlet ....
ještě že Radka přijela až v půl.
     Ale pak už to byla pohoda a klídek. Děkuju Radce za výlet. Sehnala jsem i jeden vánoční dáreček a přesvědčila se, že kluci spolu umějí být skvělí ..... já si tedy nákupy užila :-) Tomík chodil od jednoho vánočního stromečku ke druhému, se všemi se "laskal" očima. Už se moc těším, až uvidí ten náš :-) Klukům i sobě jsme dopřáli nezdravou večeři v KFC a zamířili jsme domů. Tam mě už čekala Piňďulka se zprávama z nemocnice. Zítra se vyměníme. Piňďulka je služebně v Praze - v nemocnici budu já :-)
    Moc mne mrzí, že jsem nevzala foťák ..... ale poslední dobou bohužel nějak často zůstává ležet na počítači :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat