čtvrtek 25. listopadu 2010

Doma

      Doma je konečně mamka. Dneska jsem ji uloupila z nemocnice. Hloupé je, že se tam musí v úterý vrátit. Snad bude líp. Musí být.
     Tomísek včera spal po cestě z Ústí. Doma pak řádil až do jedenácti. Ráno kolem sedmé pokvíkával - myslela jsem, že chce vstávat - kdepak, chtěl jen ke mě a pak spokojeně chrupkal do půl desáté. Ráno, ono to tedy bylo spíš dopoledne, nás přivítalo sluníčko. Sice byl mráz, ale to sluníčko bylo vysloveně příjemné. Dopoledne si děda přijel pro židličku, co jsme už nepoužívali a Tomískovi přivezl jeho první adventní kalendář. Myslíte, že bude čokoládičku vyjídat po kouskách? Tady je Tomíkův návod jak na to:
    Pak už mi volal děda a já jela za mamkou do nemocnice. Ještě, že je doma Honzík a mohl pohlídat. To jsem ještě netušila, že ji povezu domů. Dala jsem si u ní kafe a mazala za klukama. Tomík šel akorát spát. Po vyspinkání jsme jeli babičku navštívit a hlavně jí rozptýlit. Pak ještě nákup v Hypernově a hotovo - už jen doma relaxovat ..... jdu honem dodělat Tomíkovi čepičku, chci mu jí dát zítra :-)

1 komentář: