pátek 5. listopadu 2010

Rozmrzelost

     Ráno se sice Tomík vzbudil v půl osmé, ale on se tedy zatím se změnou času nevyrovnal :-( Už na zpívání byl moc unavený, nechtěl tancovat, brečel, chtěl domů ... prostě už měl poledne a chtěl do postýlky. Doma si dal polévku a šel spát. Vstával před třetí.
    Potřebovala jsem do švadlenky pro vlny a stužku, tak jsme to spojili s vyzvednutím Honzy z práce a malé Kačenky z domova. Tomík se alespoň prošel po městě. Doma jsem mohla Kačence odzkoušet rozháčkovanou čepici - chyběly jen dvě řady. Takže alespoň tahle je hotová. Čepička pro nejmenší Kačku v rodině je těsně před dokončením a protože jsem v poledne neměla co dělat, rozdělala jsem si jednu čepku pro mamču. Ta už je v polovině ... dneska chci ještě dodělat tu pro Kačku. Zítra máme s Tomíkem plavání a pak je potřeba opět dělat listí na zahradě :-( To je nekonečný boj ....
    Dneska jsem konečně koupila první dárek .... hurááá .... už jsem z toho byla pěkně nervózní :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat