pondělí 8. listopadu 2010

Narozeniny

     Ale nejdříve ke zmiňovaným perníčkům - poprvé v životě jsem koupila hotové těsto na perníčky. V sobotu jsme vyrazili do Mountfieldu, vzpomínáte? A zatím, co chlapi obdivovali stroje a nářadí, já zaskočila do sousedícího Penny. A tam objevila tohle těsto. Vzala jsem ho jen proto, aby měla malá Kačka co dělat :-) Ta se na něj okamžitě vrhla a spolu s Tomíkem vyrobili perníčky. Samozřejmě, že se testovalo i syrové a moc jim chutnalo - a co teprve teď .... celé rodině moc chutnají. Takže letos nedělám svoje, ale už mám v lednici další dvě :-) Moc doporučuju.
     A kdo, že slavil narozeniny? No přece Zdenda :-) Svoje druhé v životě :-) Jeli jsme mu dnes popřát. Pár fotek:
Ale nejlepší bylo, když kluci vytvořili čtenářský koutek:
Odpoledne jsme opět vyjeli na nákup. Mám "zařízeného" Mikuláše, nakoupené kolekce a dobrůtky nutné na pečení. Dokonce přibyl i nějaký dárek .... potřebuji balící papír a mašle. Jinak dneska odpočívám. Tomíkovi se nechtělo spát, takže jsem se za jeho neustálého pohybu snažila dívat na první díl Cukrárny. To, co jsem viděla, se mi líbilo :-) 
     A ještě musím honem napsat, že mám nové rifle .... přeci jen ty kila dole jsou znát a já teď měla jen jedny, žádné na střídačku. Děkuju :-))))

Žádné komentáře:

Okomentovat